maandag 26 augustus 2013

Hygiëne: een fijne vieze onderbroek

Toen ik las dat 15 procent van de mensen ontevreden is over de hygiëne van de partner moest ik toch even gniffelen. Als je dus 10 mensen tegenkomt, dan vindt 1,5 dat de partner nu niet bepaald de meest frisse is die er rondloopt. En daar moet je dan het bed mee delen!
Verder lezend zag ik dat 83 procent van de mensen die meededen elke dag van onderbroek te wisselen. Dat impliceert dus dat bijna 20 procent dat niet doet. Het grapje over omgekeerde slips kent iedereen wel, maar dat iemand gewoon nog maar een dagje in het ondergoed kruipt, gaat er bij mij niet in. Ook met de mondhygiëne is het blijkbaar niet zo goed gesteld. Maar 40.5 procent poetst de tanden in ieder geval 1 keer per dag. De resterende 60 procent slaat dus gewoon dagen over.

Die hebben dus gewoon mos op de tanden staan stel ik me zo voor. Dat alles bedenkend ga je graven in je eigen verleden. Natuurlijk heb je daarin ook mensen die je nu op z’n zachts gezegd niet bepaald fris vond ruiken. Of waarbij je wel eens een graai in een kledingstuk deed en dan toch hele vreemde zaken tegenkwam. De romantiek is er dan snel af moet ik zeggen.

Zo verbleef ik een keer bij een vriendje. We hadden het meer dan gezellig tot ik zijn onderbroek op de grond zag liggen. Het tart ieder voorstellingsvermogen om aan te geven wat zich daarin allemaal bevond, maar ik was op slag misselijk. Nou, je libido is dan heel snel verdwenen! Vanzelfsprekend zal ik ook niet altijd even fris hebben geroken. Na een dag hard werken of hoge temperaturen heeft iedereen denk ik wel zo zijn luchtjes. Bijna ieder weldenkend mens gaat dan volgens mij eerst even douchen. Dit schrijvende moet ik opeens denken aan die lover die zo biologisch dynamisch was dat hij zich niet waste. Althans niet met iets dat reinigend vermogen had. Hij geloofde niet in zeep.

De geuren die daardoor van zijn haar afkwamen waren een kruising tussen een ranzige frietzaak, een asbak en een gaarkeuken. Etensluchten en rookluchten gaan namelijk allemaal in je haar zitten. Ik dacht nog aardig te zijn en heb een heel regiment aan biologisch verantwoorde verzorgingsproducten voor hem gekocht. Dat viel niet in goede aarde; de relatie werd al snel verbroken. Ik was te weinig begripvol. Dat geloof ik ook wel; ik ging over mijn nek van wat me werd voorgeschoteld. Het was zogezegd een dealbreaker. Waar ik me ´s ochtends het bed uitspoedde om alle cruciale delen eens goed te reinigen en mijn ochtendgebitslucht weg te werken, vond hij dat die van gisteren, eergisteren en zelfs de week er voor er lekker bij hoorden. Ik heb bedankt.

Actie pampers maandboxen

1 opmerking:

  1. Ik wil deze gelegenheid gebruiken om de grote profeet te bedanken voor het terugbrengen van mijn huis toen ik leerde dat alle hoop verloren was. Mijn man vertrok naar een andere vrouw en ik ontmoette deze geweldige spreukonderlegger online en ik leg hem mijn situatie uit, na 2 dagen kwam mijn man terug naar mij en hij is nu zoals ik wil dat hij is. Je kunt contact opnemen met de priester voor elk soort spiritueel werk op (arenaofsolutions @ yahoo.com of whatsapp op +2348122910573)

    BeantwoordenVerwijderen