vrijdag 1 april 2011

Functioneel bloot, toch ook wel moeilijk

Je zou zeggen dat het er niet meer toe doet, een beetje bloot in deze tijd. Zodra de klok twaalf heeft geheid, is er niet anders dan bloot op de tv en hijgende vrouwen die zeggen van alles te doen. Voor geld, natuurlijk voor geld. Maar ze zeggen het toch maar en maken daarbij allerlei bewegingen die mij altijd heel erg aan het lachen maken. Dat moet waarschijnlijk sexy zijn, wat ze daar doen, maar ik vind het niet anders dan stupide. Maar goed, daar gaat deze blog helemaal niet over. Deze blog gaat over functioneel bloot.
Sinds deze week moet ik weer naar de fysiotherapeut. Hij zorgt ervoor dat mijn vermeende hernia niet slechter wordt en dat alles zo goed als mogelijk losgehouden wordt. Maar dat betekent dus ook dat je uit de kleren moet. Hoewel ik niet preuts ben, blijft het toch zeker zo'n eerste keer wat vreemd om uit de kleren te gaan. Thuis heb ik dan al een heel ritueel gehad overigens. Alle plekken die er toe doen extra gereinigd voordat ik ging. Nog wat extra deodorant. Een sport bh aangetrokken omdat die extra bedekt. Goed gekeken of het wel een goede onderbroek is. Maar dan moet toch onherroepelijk de bovenlaag uit. daar in dat kamertje. Ik vind het toch altijd wel wat. Ik schaam me niet echt voor mijn lijf, maar het blijft toch wat raar om je zomaar voor een vreemd iemand uit te kleden. Dus praat ik me er maar wat doorheen. Tot ik weer op de bank lig, met mijn gezicht in een wit laken. Dan lijkt het even of ik er niet meer bij ben, want hij kan mijn gezicht niet zien. Maar ik blijf me ongemakkelijk voelen.
Overigens helpt het wel die behandelingen. Maar dat wil ik pas toegeven als ik weer buiten sta. Met mijn kleren weer aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten